Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


Végig játszás

2011.01.12

Demon doors


Demon Door #1: (Heroes' Guild)
A vízesés közepén megtalálható ajtónak egy elég trükkös megoldása van. Kezdeti értetlenkedésemet felváltotta a megvilágosodás, amikor egyszer poénból megvilágítottam az kaput. Mert hát ugye, mindig azt mondta, hogy nem vagyunk elég fényesek. Hát adtam neki fényt. Amint megkaptátok a Guildmastertől a lámpát, álljatok a kapu elé és nyomjatok egy 'Use'-t. Bent találtok majd egy 'Elixir of Life'-ot, egy 'Howl Tatoo'-t és egy csomó könyvet.

Demon Door #2: (Greatwood Gorge)
Ez az ajtó azt kéri tőled, hogy mutass neki egy végletekig gonosz cselekedetet. Hogy teljesítsd a kérését, rosszat kell cselekedned, tehát gonoszok előnyben. Választhatsz, hogy megölsz minden arra járkáló emberkét (eszméletlenül ritkán megy arra valaki is), megeszel 10 kiscsibét előtte vagy már eredendően szarvaid vannak és pirosan füstölögsz. A jussod egy 'Willow's Pickhammer' lesz.

Demon Door #3: (Greatwood Caves)
Ahhoz, hogy ezen az ajtón átkelj, 14+ Multipliert kell összehoznod. Ezt megteheted bent a Hobbeknál. Próbáld meg a bejárathoz közel egy 20 körülit összehozni, majd spuri kifelé. Kint trükkösen, mindig fog teremni egy homoktroll, akivel pótolhatjuk-visszatornázhatjuk 14-re a Multit. Bent hozzájutunk egy újabb fegyverhez, a ' The Cutlass Bluetane'-hez.

Demon Door #4: (Darkwood Marshes)
Az ajtó egy feltétellel átenged. Meg kell küzdened az őrzőivel. Ha elfogadod a kihívást, egy rakat Hobbe fog teremni, a legkissebtől a legnagyobbig. Jutalmad egy teljes 'Will Dark Armor' lesz (felső, alsó, kesztyű, csizma).

Demon Door #5: (Barrow Fields)
Az ajtó, addig nem fog beengedni, amíg nem eszed magad degeszre. Érdekes egy kívánalom, de nem teljesíthetetlen. Végy 30 combot vagy almatortát és vagy-vagy edd meg őket az ajtó előtt, teljes életerő mellett. Jutalmad egy 'Will Master's Elixir' lesz.

Demon Door #6: (Witchwood Stones)
Egy küldetés része, hogy bejuss ebbe a barlangba (Find The Archaeologist). Az ajtó beenged, a nevéért cserébe. Tőle balra van 4 kőoszlop, azokat kell megfelelő sorrendben megütni, hogy kirakd az ajtó nevét, mely 4 betűből áll, nem mellékesen. Ezt megtudhatod az Avo Temploma előtt álló férfitól, egy drágakőért cserébe.

Demon Door #7: (Knothole Glade)
Addig nem enged be, amíg nem bizonyítod neki erődet. Tornázd fel az 'Accuracy'-t vagy a 'Multi Arrow'-t és így már nagy valószínűséggel tudsz majd akkorát lőni a nyíllal, hogy beengedjen. Én személy szerint a 'Strength'-et részesítettem előnyben, így 6/7 álláson már átengedett. 'Elixir of Life' lesz a jutalmad, ami megnöveli az életerődet.

Demon Door #8: (Grey House)
Hogy átkelj ezen az ajtón, el kell venned feleségül Lady Greyt. Bent egy újabb legendás fegyver lesz a tiéd. ' Ronok the Axe'.

Demon Door #9: (Rose Cottage)
Hogy lenyűgözd ezen ajtónkat, adj neki egy kis édességet vagy egy pár szál rózsát. Vannak még kőbe zárt érző szívek. Mi sem bizonyítja ezt jobban, hogy hála jeléül be fog minket engedni. Bent egy gyümölcs fog minket várni, egy 'Will Bright Armor' minden extrával (felső, alsó, kesztyű, no meg a csizma).

Demon Door #10: (Abandoned Road)
Egy elég nehéz kérést kell ezen ajtónak teljesítenünk. Ugyanis azt kéri tőlünk, hogy 3 féle páncélban mutatkozzunk Egy 'Bright Plate Male'-ben, majd egy 'Will Dark Armor'-ban, végleg pedig egy 'Bandit Armor'-t kell neki magunkra húznunk. Ha beengedett, miénk lesz a ' Dollmaster's Mace'.

Demon Door #11: (Lychfield Graveyard)
Ez az ajtó, csak akkor nyílik meg neked, ha segítettél visszaszolgáltatni Nostrónak a páncéljait. Ez egy küldetés része, így nem jár érte semmi plusz.

Demon Door #12: (Headsman's Hill)
Ahhoz, hogy elvedd Lady Greyt feleségül, be kell bizonyítanod, hogy méltó vagy hozzá. Meg kell küzdened Thunderrel, és le kell győznöd ahhoz, hogy az ajtó beengedjen.

Demon Door #13: (The Darkwood Bordello)
Hogy átkelj a kupi mögötti ajtón, nagy feladat vár rád. A kapu, ugyanis addig nem enged át, amíg be nem bizonyítod, hogy egy igazi, 'belevaló csődör' vagy. Hát hajrá! Ha már ott vagyunk, szórakozzunk is egy kicsit. 10 menet után, már mehetünk is elkérni az ajtótól a jussunkat, ami egy 'Pimp Hat' lesz.
Demon Door #14: (Lookout Point)
Ez az ajtó, addig nem aktiválódik, amíg le nem győzted elsőre Jacket (Chamber of Fate). Bent egy rejtvényt kell megoldanod, és ezek után megkapod a 'Fire Heart'-ot.

Demon Door #15: (Necropolis)
Egy nagyon szomorú ajtóval lesz dolgunk. Egyetlen vágya, hogy ő is egy ezüst láda lehessen. Ebben nem tudunk neki segíteni, de beenged minket cserébe az ÖSSZES kis ezüst kulcsunkért. FONTOS, hogy ezt az ajtót hagyjuk legutolsónak, mert nem lesz visszaút, ha neki adtuk. Bent egy ősi fegyver a ' The Bereaver' vár majd minket.

 

Ezüst ládák


Ezüst Láda #1:
Helyszín: Hero's Guild
Kulcsok #: 20
Tartalma: The Murren Greathammer

Ezüst Láda #2:
Helyszín: Greatwood Lake
Kulcsok #: 5
Tartalma: Elixir of Life

Ezüst Láda #3:
Helyszín: Hobbe Cave (Cave Larder)
Kulcsok #: 5
Tartalma: Will Master's Elixir

Ezüst Láda #4:
Helyszín: Darlwwod Lake
Kulcsok #: 15
Tartalma: Arken's Crossbow

Ezüst Láda #5:
Helyszín: Grey house
Kulcsok #: 10
Tartalma: Sharpening Augmentation

Ezüst Láda #6:
Helyszín: Witchwood Stones
Kulcsok #: 15
Tartalma: Health Augmentation

Ezüst Láda #7:
Helyszín: Headsman's Hill (Barlangban)
Kulcsok #: 15
Tartalma: Mana Augmentation

Ezüst Láda #8:
Helyszín: Bowerstone Manor
Kulcsok #: 15
Tartalma: Katana Hiryu

Ezüst Láda #9:
Helyszín: Circle of the Dead
Kulcsok #: 10
Tartalma: Piercing Augmentation

Ezüst Láda #10:
Helyszín: Hook Coast
Kulcsok #: 15
Tartalma: The Murren Greataxe

Ezüst Láda #11:
Helyszín: The Lost Bay
Kulcsok #: 30
Tartalma: Avanger és még sok egyéb drágakő

Ezüst Láda #12:
Helyszín: Necropolis
Kulcsok #: 25
Tartalma: Archon's Battle Helmet, Archon's Battle Chest Piece, Archon's Battle Gauntlets, Archon's Battle Leggings, and Archon's Battle Boots

Ezüst Kulcsok



Ezüst Kulcs #1:
Helyszín: Guild Woods
Megjegyzés: Amint szereztél egy pecabotot, menj a Guild erdejébe, a kis tóhoz. Ott kihalászhatod az első kulcsodat.

Ezüst Kulcs #2:
Helyszín: Lookout Point
Megjegyzés: Ahogy kilépsz a Guild ajtaján, haladj a kereszteződés felé, és jobb oldalon, a megvilágított bozótos mögött megtalálod.

Ezüst Kulcs #3:
Helyszín: Orchard Farm
Megjegyzés: Haladj le a mólóhoz, amit megtalálsz az elhagyatott területen az Orchard Farm mögött. Ott halászd ki a soron következőt.

Ezüst Kulcs #4:
Helyszín: Fisher Creek
Megjegyzés: A követ6kezőt úgy szerezheted meg, ha az öreg halász házának az északi végénél dobod be a csalit.

Ezüst Kulcs #5:
Helyszín: Bowerstone South
Megjegyzés: Ahogy belépsz Bowerstone Southba, jobb oldalon lesz a ruha bolt, aminek második emeletén, kint az erkélyen megtalálod a kulcsodat.

Ezüst Kulcs #6:
Helyszín: Greatwood Lake
Megjegyzés: Ezen régióba érve, csak fuss fel jobbra, és az útlezárásnál megtalálod.

Ezüst Kulcs #7:
Helyszín: Darkwood Lake
Megjegyzés: A következő kulcsot igen csak elrejtették, ezért egy kicsit keresni kell. Egy magas szobrot kell meg keresned, aminek egy lyuk van a tetején. Ha megpiszkálod, azt is közli veled, hogy valami beszorult abba a lyukba. Egyszerűen lőj egy nyilat a közepébe.

Ezüst Kulcs #8:
Helyszín: Ancient Cullis Gate
Megjegyzés: Egyszerűen csak halászd ki a híd tetejéről. (A térkép nyugati végén.)

Ezüst Kulcs #9:
Helyszín: Oakvale (Memorial Garden)
Megjegyzés: Amíg nem segítettél a szellem kalóznak feltárni a kincsét, addig nem tudod majd kiásni. A fejszét tartó szobor előtt kezdj el ásni, és szert teszel egy újabb kulcsra és az Obsidian Greataxe-re.

Ezüst Kulcs #10:
Helyszín: Twinblade's Camp
Megjegyzés: Használd az ásódat a térkép déli felében, a ládikó mellett.

Ezüst Kulcs #11:
Helyszín: Rose Cottage
Megjegyzés: Használ az ásót a virágok közepén, a nagyi háza előtt.

Ezüst Kulcs #12:
Helyszín: Hobbe Cave (Focus Chamber)
Megjegyzés: Amikor beérsz egy félig vízzel teli helyiségbe (ahol a srácot kiszabadítottad), haladj a térkép északi végébe, a gombák közé.

Ezüst Kulcs #13:
Helyszín: Grey House
Megjegyzés: Ha szemben állsz a Demon Dooral, akkor a bal oldalán lesz egy kis tavacska. Ideális hely egy kis horgászásra, ráadásul egy kulcsot is találsz ott.

Ezüst Kulcs #14:
Helyszín: Knothole Glade
Megjegyzés: Amikor elérsz a térkép déli felébe (a polgármester háza mellett; ha szemben állsz a házzal, balra kell bemenni a két ház közé), menj be a két ház közé, ahol egy kis földes tisztás lesz (nincs kinőve a fű egy kis körben). Áss a közepén egy kulcsért.

Ezüst Kulcs #15:
Helyszín: Witchwood Stones
Megjegyzés: Kint, a Demon Dooral szemben található egy kisebb fajta tó. Onnan kihorgászhatod a következő kulcsot.

Ezüst Kulcs #16:
Helyszín: Witchwood Lake
Megjegyzés: Áss egy lyukat a szobor előtt közvetlen, hogy egy újabb kulcsra tegyél szert.

Ezüst Kulcs #17:
Helyszín: Windmill Hill
Megjegyzés: A kis ház kertjében, egy kicsit fel kell menni a virágokhoz, kezdj el a közepén ásni. (A térkép nyugati fele.)

Ezüst Kulcs #18:
Helyszín: Windmill Hill
Megjegyzés: A szélmalom mögött ismét találsz egy virágokkal teli kört. A közepén ismét találsz valamit.

Ezüst Kulcs #19:
Helyszín: Lychfield Graveyard
Megjegyzés: Használd az ásódat a kripta előtti friss síron, a térkép déli végében.

Ezüst Kulcs #20:
Helyszín: Lychfield Graveyard
Megjegyzés: A térkép déli végében, a sírboltban (kripta) megtalálod a sírban a kulcsot.

Ezüst Kulcs #21:
Helyszín: Lychfield Graveyard
Megjegyzés: Ismét csak ki kell pecázni a kulcsot a hídtól nem messze lévő beszögellésnél.

Ezüst Kulcs #22:
Helyszín: Cliffside Path
Megjegyzés: Haladj a térkép északi végébe (teteje) és a gombák között, kezdj el ásni.

Ezüst Kulcs #23:
Helyszín: Headsman's Hill
Megjegyzés: Addig nem szerezheted meg ezt a kulcsot, amíg nem küzdöttél meg Thunderrel Lady Grey kezéért. A harc közben Thunder ledob egy másik helyre és ott a harc végeztével, egy jó pár halacska kifogása után egy kulcs is a horgodra akad, a helyi kis pocsolyában.

Ezüst Kulcs #24:
Helyszín: Bowerstone Manor
Megjegyzés: Amint elvetted vagy feladtad Lady Greyt (utóbbi esetben fogadd el a polgármesteri címet), beléphetsz a házába. Haladj a legutolsó szobába, és túrd fel az ágyat egy kulcsért.

Ezüst Kulcs #25:
Helyszín: Hook Coast
Megjegyzés: A világítótorony egyik szekrényében egy újabbat találsz.

Ezüst Kulcs #26:
Helyszín: Fisher Creek
Megjegyzés: Legyél második a horgászversenyen és tiéd az újabb kulcs.

Ezüst Kulcs #27:
Helyszín: Oakvale
Megjegyzés: Szerezd meg a második helyet a Csirke Rugdosó versenyen és kapsz egy kulcsot.

Ezüst Kulcs #28:
Helyszín: Bowerstone South
Megjegyzés: Adományozz 25 darab könyvet az iskolának, hogy egy kulccsal légy gazdagabb.

Ezüst Kulcs #29:
Helyszín: The Lost Bay
Megjegyzés: Ásd fel a sírt közel az elhagyatott épület mellett.

Ezüst Kulcs #30:
Helyszín: Necropolis
Megjegyzés: A térkép közepénél két híd lesz. A baloldali le van szakadva. Pecázz mellette és szerzel egy újabb kulcsot.

Fable: The Lost Chapters


A játék egy kis faluban, Oakvaleben kezdődik. Hősünk itt él a húgával és Szüleivel. Első feladatunk, hogy születésnapi ajándékot vegyünk húgunknak, amiről az utóbbi évekbe elfeledkeztünk. Már a játék elején nagy döntés vár ránk, ugyanis nem mindegy, hogy hogy szedjük össze a pénz a csokoládéra, amit veszünk neki. Eldönthetjük, hogy segítünk az embereknek (ahogy apánk megkért) vagy hazudozással és gonoszkodással keressük meg a lét. Ha az előbbit válasszuk akkor jó utat járjuk, és ehhez kell tartanunk magunkat (mindig segítenünk kell az embereken, és ezzel jó pontokat szerzünk). Ha pedig az utóbbit választottuk akkor a sötét út követőivé válunk. Mindegy mit csinálunk, miután átadtuk az ajándékot a testvérünknek, és haza indulunk A falut megtámadják a banditák és felgyújtják. Mi pedig mikor a házunk felé igyekszünk, megtaláljuk az apánkat holtan. Egy bandita támad ránk, de egy Maze nevezetű mágus megment minket és elvisz a Guild-be...

Guild training: Miután Maze-zel elmentünk a varázsló iskolába, a Guild master a kezei közé kerülünk aki hőst farag belőlünk. Tulajdonképpen ez a pálya gyakorlópálya ként funkcionál (ezért sem szeretném túl részletezni), ahol elsajátithatjuk a harc rendszert stb. Miután ez megvan szépen felcseperedünk, és vizsgát kell tennünk hogy elég érettek vagyunk-e, hogy kilépjünk a nagyvilágba. Ha ez is megvan akkor hivatásos hőssé válunk, és írány a nagy világ! (van egy pár küldetés a Guild területén amit nem kötelező megcsinálni ahhoz, hogy tovább jussunk, és ezekre a melléküldetés résznél térek ki)

Wasp Menace: Az első küldetésünk a Guilden kívül. Az a feladatot kapjuk, hogy tisztitsuk meg a "Picnic Area"-t a darazsaktól. Miután végeztél a kissebbek, megjelenik a királynőjük, aki az első főellenségünkhöz híven nem nehéz legyőzni! Simán kívégezhetjük kardal, nyíllal vagy bármilyen varázslattal, csak arra kell ügyelni, hogy néha létrehoz körülötted darazsakat...

Maze's Information: Menjünk "Bowestone South"-ba ahol találkozunk Maze-zel a kocsma előtt. Azt az információt kapjuk, hogy lehet hogy húgunk is túl élte a a bandita támadást.

Protect Orchard Farm: A feladatunk, hogy mevédjük/ megtámadjuk az Orchard Farm-ot (3 doboz a cél, amit meg kell védeni, vagy el kell lopni), És Whisper-rel (aki a Guild-ben volt a szobatársunk) megküzdeni ha legyőztük vége a küldetésnek.

Trader Escort: Miután elvégeztük a teendőket az Ochard Farmon, két kereskedőt kell elkísérned "Barrow Fields"-be. Utunk hosszú és sok veszély fenyeget ezért ovatosan haladjunk! "Darkwood"-ban egy kereskedő akar csatlakozik hozzánk. Ám jól gondoljuk meg, hogy velünk jöhet-e mert Farkas emberré fog válni az utunk végén. Viszont ha nem engedjük hogy velünk jöjjön akkor jellemünk -40 csőkken. "Darkwood Camp"-nél a kereskedők fel gyógyítják magugkat. Mielőtt még "Barrow Fields"-be lépnék Egy homok troll fogja elzárni az utat. Számos módon lehet legyőzni, merészen az életedet kockáztatva, vagy akár úgy is le lehet győzni, hogy egy életet se vesztünk. Ha a végén legalább 1 kereskedővel célba érsz, a küldetés teljesítve.

Maze's New Information: Oakvale-ben a kocsma mellet Maze újjab infókat ad a testvérünkről.

Find The Bandit Seeress: Az információk szerint a kishúgunk egy bandita táborban van, méghozzá Twinblade-d táborát kell meg látogatnunk. A küldetés első része, hogy belopódzunk a "Clifftop Path" kapuján. Ha kinyírjuk az őröket és elbújunk a bejárat közelében lévő sziklához, könnyen kicselezhetjük az újonnan érkező őröket, és besomfordálhatunk a kapun. Az "Abandoned Road"-ot találhatjuk a kapu túl oldalán, ahol a feladatunk hogy összeszedjük a ládákból egy bandita állruhát. Ha ezzel megvagyunk, akkor kényelmesen bejuthatunk az állruhával "Twinblade's Camp"-be ahol egy belépőt kell szerezni "Twinblade's Elit Camp"-be amit kétféle képpen szerezhetünk meg. Megvehetjük 1000 aranyért, vagy elnyerhetjük a kocsmába. Ha ez is meg van akkor tovább mehetünk "Twinblade's Elit Camp"-be, ahol ismét be kell jutnunk a következő kapun. Itt is több választásunk van:
1. Lemészárolunk mindenkit
2. Lefizetjük a bérgyilkosokat (2000 arany)
3. Kiszabadítjuk a túszokat
Bármelyiket válaszuk tovább mehetünk "Twinblade's Tent"-be. Itt meg kell küzdenünk Twinblade-del. Csak akkor lehet sebezni, amikor a baltái a földbe szorulnak (ekkor ajánlatos a "Slow Time"). Rohanjuk mögé és vágjuk, amíg bírjuk. Egy idő után megadja magát, és megjelenik a kishúgunk, aki elmeséli, hogy mi történt vele amióta elszakítottak titeket egymástól. Miután elmegy eldönthetjük, hogy kinyírjuk-e. Ha kinyírjuk, ha nem a körülötte álló banditákkal így is-úgy is meg kell küzdenünk (ja és persze ha megöljük az óriást, akkor rossz pontot kapunk).

Maze's Request: Ismét találkánk van Maze-zel a Guild-ben. Megkér hogy keresünk fel egy régészt.


Find The Archaeologist: "Whitchwood Stones"-nál egy Demon doors-on kell átjutnunk, ami csak akkor hajlandó átengedni minket a túloldalra, ha tudjuk a nevét. A nevét pedig csak egy ember tudja, aki "Temple of Avo"-nál tartózkodik. Ez az ember pedig, csak akkor mondja meg a deemon doors nevét, ha egy értékes piros követ ajándékozunk neki ami nem terem minden sarkon. Én is csak nehezen találtam, de hogy nektek ne kelljen keresgélni itt a neve: HITS. Ezt pedig a "Whitchwood Stones"-nál található négy oszlopon kell megfelelő sorrendben megütni (minden oszlop egy betű). És a demon doorson át is jutottunk. A túl oldalon, pedig már vár a régész és megköszöni hogy kiszabadítottuk.

White Balverine: "Knothole Glade"-nek gondjai akadtak a vérfarkasokkal. Mikor megérkezünk a bezárt kapu előtt 4 ember van akit nem engednek be addig amíg meg nem tisztítjuk a környéket. Ha leszámoltunk négy vérfarkassal akkor kinyitják a kaput, és beengednek minket és a polgárokat. Beszélnünk kell "Knothole Glade" vezetőjével, aki meg kér, hogy számoljunk le a vérfarkasokkal és a vezetőjükkel egy nagy fehér vérfarkassal. El fog szaladni, ha 10-szer megütjük. Mikor elsőnek eljátszottuk vele, akkor a vadász özvegyétől kapunk egy "Silver Augment"-et amit érdemes a legerősebb fegyveredbe belerakni, mert ettől jobban "döglenek utánad" a vérfarkasok. Miután másodjára "eljátszottad"; a fehér szörnyeteggel, amit az előbb leírtam, jöhet a végső harc "Whitchwood Lake"-nél. Nem lesz nehéz dolgunk, ha használjuk a "Slow Time"-ot. Ha legyőztük akkor mennyünk vissza "Knothole Glade"-be és adjuk át a vezérüknek a fehér vérfarkas nevét. Ezzel teljesítve a küldetés.

The Arena: Utunk az arénába vezet. Mikor belépünk, elmondják, hogy hogyan mennek a dolgok az arénába. Mikor vége a videónak még nem léphetünk azonnal a harctérre, úgyhogy szétnézhetünk az előtérben: Érdemes bevásárolni Potionnokból a kereskedőnél, lesz rá szükség. Egy idő után be fognak hívni az arénába. És ezekkel a szörnyekkel kell megküzdenünk:
1. Darazsak (100 arany)
2. Törpék (500 arany)
3. Vérfarkasok (1000 arany)
4. Halottak (2000 arany)
5. Banditák (3000 arany)
6. Homok trollok (4000 arany)
7. Kő trollok (8000 arany)
8. Arachanox (10 000 arany)
Ha legyőztük ezeket a szörnyeket, akkor meg kell küzdenünk "Whisper"-rel is, mert "Jack of Blades" azt mondta, hogy csak egy győztes lehet (Whisperrel való harcunk közben ajánlatos nem túl távol kerülni, mert ekkor robbanó főzeteket fog dobálni). Ha eléggé lesebeztük a lányt döntés elé nézünk. Vagy lesütött szemmel elhagyuk az arénát mindent dicsőséget eldobva, (és persze 10 000 aranyat) vagy folytatjuk a harcot, és ezzel megöljük a csajt és a 10 000 arany mellé pedig egy pár rossz pontot

Finding Theresa Again: Csak el kell menünk a "Grey-house"-hoz és beszélnünk a testvérünkkel, aki beavat minket az újabb családi titkokba, és elmondja hogy anyánk még él és "Bargate Prison"-ben tartják fogva. "Bowerstone North" felé, pedig megnyílik az út.

Rescue The Archaeologist: Amikor elhagyuk "Bowerstone Jail"-t Meglátjuk a régész amint fogva ejtik és elhurcolják. Ezt nem hathatjuk ennyiben, követnünk kell őket és meg kell akadályoznunk, hogy "Prinson path"-nál hajóra pakolják a régész haverunkat. Utunkat Minionok fogják nehezíteni (A minionok nagyon jól védekeznek ezért legyőzésükhöz ajánlatos a "Slow Time", és így mögéjük kerülve aprítani őket) és az őrök lesznek a segítőink.
Rögtön az elején szerezhetünk egy nagyon erős íjat az "Ebony" íjat. (Egy ládában van "Widmill Hill"-nél nem nehéz megtalálni viszont a későbbiekben sok szükség lesz rá ha nincs meg "Skorm" íja) Ha végigküzdöttük magunkat a minionok seregén, és eljutottunk "Prinson path"-ba tanácsos egyből lerohanni a mólóhoz, mert a küldetés időre megy és ha leállunk minden egyes minion-nal harcol külön minden helyszínnél, nem fogunk időben megmenteni a régészt. Ha legyőztük a mólóra érkező szörnyeket, eltűnik a régész körül a védőrács és kiszabadul és egy köszönet után távozik. Mi pedig folytatjuk utunkat.

Graveyard Path: Miután megmentettük a régész "Lychfield Graveyard"-ba megyünk. Ahol a Demon Doors csak akkor hajlandó tovább engedni, ha Nostronak visszavisszük a páncélzatát. Hogy bejussunk a temetőbe, el kell mennünk a sírásó házához, ahol elcsípünk egy-két a sírásó és egy barátja közötti beszélgetésből. Miután észrevettek beszélj a sírásóval, aki meg mutatja neked Nostro kriptájának helyét, illetve csak akarja, mert időközben végeznek vele a fel-feltűnő zombik. Nostró páncélzata 4 részből áll. Miután beszéltünk Nostroval azok a területek, ahol a páncélzat részei vannak zölden fognak "bugyborékolni". Az egyik egy kriptában lesz. A következő el lesz ásva a földben, a egy másikat ki kel horgásznunk a vízből. És az utolsót a sírásó házában találjuk. Ha visszaszolgáltattuk a fegyverzetet Nostronak, akkor utána továbbmehetünk "Old Graveyard Path"-ba. Ahol nem érdemes leállni harcolni a zombikkal, mert ugy is újra teremnek és a tisztító munkánknak semmi értelme. Viszont a pályarész végén lévő kapunk csak akkor juthatunk át, ha 1 vagy 2 igen csak túlfejlett élőhalottat kell kiirtanunk. "Circle of the Dead"-be érünk, ahol Egy nagy körbe kell lépnünk és 8 kicsi és 3 nagyobat kell hidegre tennünk. A zombik csak akkor sebződnek, ha a körön belül jönnek, viszont ha kimegyünk mi nem tudunk sebezni, ők viszont igen. Mint mondtam ha 8 kicsit megöltünk, 3 nagy jön, és ezzel teljesítettük a küldetést.


Rescue Scarlet Robe: Tulajdonképpen az előző küldetés folytatása. Én őszintén megmondom, hogy én minden harcot elkerülve átrohantam az "Underground Chamber"-en, az "Underground Tunnel"-on, a "Cliffside Path"-on, és az "Underground Passage"-on. Ugyanis ezek a harcok teljesen fölösleges életpazarlás (kivéve, amikor a továbbjutáshoz szükséges volt a harc). Ha eljutottunk "Bargate Prinson"-ba akkor vegyük az irányt a Kínzó kamra felé, ahol anyánkat tartják fogva. Rövid bejátszás után el kell indulnunk vissza felé azon az úton amin bejöttünk, anyánkkal az oldalunkon. Ám hiába minden igyekezet "Underground Passage"-nál már vár ránk Jack of Blades és bezár minket is a börtönébe. Mindenünket elvesztjük. Viszont hamarosan lesz egy futóverseny az udvaron, és a győztes eltölthet egy kis időt a kapitány szobájában. Futóversenyen az őrök iránymutatásait figyelve és folyamatosan nyomva a "gyors futást". Ha ügyesek vagyunk elmehetünk a kapitányhoz. Ez kiváló alkalom, hogy elcsenjük a kulcsot. Lopódzunk a táblához, ahol a kódok vannak és miután meg van a kód, menjük az asztalhoz, hogy kinyissunk egy könyvet a három közül. Ezek között van a kulcs. Ha eltaláljuk piszok nagy szerencsénk van (nekem egyszer sem sikerült), de ha nem volt az első könyvbe, akkor se csüggedjünk, majd legközelebb, viszont egy újabb kín-keserves évet kell eltöltenünk a börtönbe. Újabb futóverseny, újabb esély, hogy ellopjuk a kulcsot. Most már biztos, hogy sikerülni fog. Ha megvan a kulcs, és visszakerültünk a cellánkba, és az őr is elment, kiváló alkalom nyílik a szőkésre. Nyissuk ki a cellánkat, majd engedjük ki a többieket is. Amint kimentünk az udvarra menjünk fel a lépcsőn az első emeletre, ahol van egy ajtó. Ez az őrök szobája. Itt lesz az ajtóval szembe egy ládába az összes felszerelésünk. (a szobában található többi ládában, pedig az őrök felszerelése van, ha szükségünk van rá vegyük fel) Ezután ismét vegyük az utat a kínzó kamra felé, és ismét szabadítsuk ki az édes anyánkat. És irány ki! Nem érdemes leállni itt sem harcolni csak fussunk, ahogy bírunk, a következő résznél úgyis az anyánk utolér. "Underground Chamber"-ig nem lesz semmi gond, de ott egy óriási polipszerűséggel, "Kraken"-nel kell megküzdenünk. Nem tudjuk addig sebezni ameddig nem ütöttük le az 5 csápját. Nagyon nehéz dolgunk lesz "Kraken"-nel ha nem tanultuk meg a "Slow Time"-ot, mert e nélkül szinte lehetetlen megsebezni akár a polipot, akár a csápjait. Tehát folyamatosan menjen a "Slow Time" és mikor a polip csápja becsavarodik gyorsan térjünk ki, és mikor becsapódott fussunk vissza és püföljük. Ezt játsszuk el mind az 5 csápjával. És mikor elő bukkan a feje, kapjuk elő a legerősebb íjunkat, és húzzuk fel maximumra, és úgy lőjük bele "Kraken"-be. Mikor kb., félig lemegy az élete, akkor ismét előjönnek a csápjai, majd ismét a feje, amikkel hajtsuk végre az előbb leírtakat. Ha végeztünk a bestiával, kijutottunk és az anyánk meg ajándékoz minket közel 50 000 tp-vel.

Gateway To Hook Coast: A küldetés lényege, hogy "Hook Coast"-ra eljussunk. Ide, pedig csak egy, jelenleg inaktív, teleporton keresztül juthatunk el, ami "Ancient Cullis Gate"-ben található. A teleportot csak úgy lehet aktiválni, ha a túlvilágra segítünk, egy pár, az előző küldetésekből meg ismert "bazi nagy zombit"-t. Ha térkép alatt található csík maximumra ment, akkor már aktiválva is van a "Cullis Gate" és mehetünk "Hook Coast"-ra. Ott, pedig a város végében található síremlékhez próbálunk, bejutni, viszont nem tudunk, mert a területet egy energia pajzs védi. Ezután menjünk vissza a Guildbe, mert az édes anyánk, hív.

Return To Hook Coast: Mikor visszamegyünk a guildbe, anyánk Maze szobájában lesz, és minionok tartják fogva. És mielőtt még megpróbálnánk megmenteni ismét az anyánkat, elteleportálnak. Anyánk azt kéri, hogy vigyük magunkkal a könyvet, ami az asztalon van. Ezután ezt a küldetés a Guild master-től vállalhatjuk el, aki azt mondja, hogy minden még éppen nem végre hajtott küldetés meg fog szűnni. Vállaljuk el és menjünk vissza "Hook Coast" ami teljesen kihalt lett és "Screamer"-ek fognak ránk támadni. Amíg eljutunk a síremlékhez csak néhány fognak akcióba lendülni. A könyv, amit felszedtünk, tartalmazza a varázsigét, ami leszedi a kapuról az energia pajzsot. Amint odaértünk a hősünk magától el kezdi kántálni ezt. Mikor belépünk, már ott van Maze, a húgunk. A húgunk az mondja, hogy Maze elárult minket (közben a húgunkat egy erőmező veszi körül), és "Jack of blades"-nek dolgozik. Ám késő már Maze minket is körbevesz egy erő mezővel. Ekkor megjelenik a legnagyobb ellenségünk Jack. És megszerzi a kulcsot, amivel meg tudja majd szerezni a "Sword of Aeons" nevű kardot, és elmegy. A testvérünk kiszabadít minket, és ezután végezhetünk az árulóval. Nagyon ajánlom megtanulni azt a varázslatot, amikor "neki megyünk" és mögöttünk "égni fog" a föld. És ezt folyamatosan használni, így nem fog tudni megtámadni, és életveszteség nélkül sebezhetjük. Mindig elfog menekülni, nekünk pedig majd utána kell menni, míg végül a világító torony előtt végzünk vele. Ő pedig elmondja, hogy miért ált Jack oldalára, majd eltávozik az élők soraiból.

Try to Stop Jack of Blades: Jack az előző küldetésben megszerzett kulccsal fogja aktiválni Albion 4 különböző pontján fellelhető "gömböket". Mindegy mit csinálunk, Jacknek úgy is sikerülni fog mind a 4-et aktiválni, szóval, ha sok tp-t akarunk szerezni nyugodtan leállhatunk harcolni, de ha nem akarunk életet veszíteni, akkor csak fussunk végig a pályákon.

Battle Jack of Blades: Ha visszamegyünk a guildbe, már minden égni fog, és a Guild Master-t is elég rossz állapotában találjuk. Mikor beszélünk vele, azt mondta, hogy Jack of Blades magával vitte az anyánkat és a nővérünket a "Chamber of Fate"-be. Oda kell menünk, de már elkéstünk épp mikor bementünk a terembe, végez az anyánkkal és szerzi meg a "Sword of Aeons"-t. Mi addig nem tudjuk megsebezni, amíg nem végzünk Jack minionjaival. Ha ezt végre hajtottuk, akkor támadhatjuk a fő ellenségünket. (Nála is azt a varázslatot ajánlom, amit Maze legyőzésénél használtunk) Ha levittük az életét kb. a feléig, akkor a levegőbe száll, és köveket emel a terembe. Ezek jó fedezéket nyújtanak Jack varázslatai ellen. És ezek mögül kiugrálva nyilazzuk. Ha végzünk vele, dönthetünk, hogy megsemmisítjük a kardot vagy nem. Ha megsemmisítjük, akkor jó pontokat kapunk, ha nem, akkor meg kell ölnünk a testvérünket, és ezzel a teljesen rosszá válunk. (ha megsemmisíttettük a kardot akkor a jutalmunk a jók legerőssebb fegyvere lehet a miénk, az "Avo's Tear")


The Prophets of the Fire Heart: Egy év telt el Jack of Blade halála után. És mi éppen "Oakvale" temetőjében gyászoljuk anyánk halálát, mikor a Guild master "Lookout Point"-ba hív minket. Mikor megérkezünk Scythe, egy "teleportális hívás" által elmondja, hogy segítségre van szüksége, mert nem bír el a Summoner-ekkel. Hogy el tudjuk jutni "Lost Bay"-be meg kell idézünk a "Ship of the Drowned" nevű hajót , amit csak a "Fire Heart"-tal lehet végrehajtani. Ez a bizonyos "Fire Heart" a "Lookout Point"-ban lévő Demon Doors mögött van. Ide viszont csak Jack of Blades maszkja birtokában enged be. A feladatunk, hogy kiszabadítsunk, vagy éppen a túlvilágra segítsünk 5 kristályba zárt embert. Ezt pedig úgy tehetjük meg, hogy egy 4x4-es sakktábla szerű valamin lépegetünk, és úgy forgatjuk, hogy csak a nap szimbólumok lesznek felül, vagy csak a hold. (Ha a napot forgatod felülre, kiszabadítod, ha a holdat, akkor megölöd őket) Ha ezzel kész vagy, akkor tiéd a "Fire Heart", és ezzel kész ez a küldetés is. (Ha véletlenül nem sikerült volna elsőre felforgatni a szimbólumokat, akkor a "Fire Heart" "megbüntet", meg foszt egy kevés élettől)

The Ship of the Drowned: A feladatunk megidézni a "Vízbefúltak hajóját". Ezt, pedig úgy tehetjük meg, hogy elhelyezzük a "Fire Heart"-t a "Hook Coast"-on lévő világítótorony tetejébe. Sajnos a Minionok és a Summonerek megint közbeszóltak. Így mikor lent találkozunk Briar Rose-zal, a Summonerek el kezdik bombázni a "Fire Heart"-ot, hogy ne tudjuk meg idézni a hajót. A feladatunk értelemszerű, meg kell védenünk a "Fire Heart"-ot, és elkel pusztítani minden ellenséget. A Summonerek igen erős ellenségek, viszont "Slow Time" használata közben darabokra szedhetjük őket. Ha végeztünk 3 ilyennel, akkor irány a móló, ahol épp elő bukik a vízből a hajónk. Egyedül fogunk utazni, nem fog felünk jönni Briar Rose.

The Oracle of Snowspire: Mikor megérkezel "Snowspire"-be, azonnal találkozol Scythe-tel, aki elmondja, hogy szüksége van 4 "táblára" (egyébként ez a tábla az orákulum tudását jelképezi), hogy fel tudja éleszteni az orákulumot, őt, pedig azért feléleszteni, mert csak ő tudja, hogy hogyan tudunk átjutni a bronz kapun. A táblákat "Necropolis"-ban találjuk meg. Ez a hely, a hallottak városa. A táblák a sírokban vannak, és nem fix helyen, tehát annyi féle helyen lehet, ahányszor kijátsszuk a játékot. (ki kell ásni a táblákat) Ha rossz táblákat ásol ki, akkor meg fog támadni egy pár minion. Ha már megvan 3 tábla, akkor menjük a felső részen lévő zsákutcába menjünk, amit majd egy jég troll fog elzárni, ugyan is itt lesz a 4. tábla. Ezt a helyet még egy pár Minion és Summoner védi.

The Oracle's Knowledge: A megtalált 4 táblát kell visszavinnünk Scythe-nek. Ő, pedig ezzel "felkelti" az orákulumot. Az orákulum közli veled, hogy csak úgy tudsz átjutni a bronz kapun, ha "Archon's Shrine"-ba (Archon Szentélyébe) 3 lelket viszel. Ez lesz a következő küldetésünk.

Souls of Heroes: Mind a három léleknél 2 választásunk lesz. Választhatjuk, a könnyebb utat, ami rossz pontokkal jár, de választhatjuk a nehezebbet is, ami értelemszerűen jó pontokkal jár.
The King of the Arena: A könnyebb út Thunder legyőzése, a nehezebb út, pedig az arénába vezet. Thunder (akit "Knothole Glade" bejáratánál találunk) nagyon egyszerűen lehet győzni, halála után, pedig miénk a lelke, és rengeteg negatív pont (tehát a rossz karaktereknek megfelelő). Az arénában Jack of Blade "serege" fog feltartóztatni az aréna egyik bajnokának lelkének megszerzésében. Minionok, Summonerek és sok más szörnyön kell átverekedni, hogy a miénk legyen a bajnok lelke.
The Heroine:Ismét 2 választásunk lesz. Anyánk lelke, vagy Briar Rose lelke a megfelelő. Itt Briar Rose megölése rossz pontokkal jár. Így a jóknak irány az "Oakvale"-i temető, ahol anyánk nyugszik. Briar Rose szinte csak védekezni, fog így egyszerű legyőzni. Anyánk lelkért, pedig egy csapat Sreamers-el kell meg küzdenünk.
The Oldest Soul: Ismét 2 választásunk lesz. Anyánk lelke, vagy Briar Rose lelke a megfelelő. Itt Briar Rose megölése rossz pontokkal jár. Így a jóknak irány az „Oakvale”-i temető, ahol anyánk nyugszik. Briar Rose szinte csak védekezni, fog így egyszerű legyőzni. Anyánk lelkért, pedig egy csapat Sreamers-el kell meg küzdenünk.
The Oldest Soul: Az utolsó lélek tulajdonosa a Gulid Master, így hát irány "Heroes Guild". Mikor megérkezünk egy tanonc közli veled, hogy a 3. léleknek, nem csak a Guild Master lelke jó, hanem Nostro-é is, akivel "Circle of Dead"-nál küzdhetünk meg, amennyiben jó jellemű karakterünk van. Nostro nem nehéz ellenfél, viszont csak akkor tudod sebezni, ha a körön belül van. Ha viszont még is a Guild Master lelkét szeretnéd megszerezni, akkor csak az őt védő őrökkel kell megküzdened, ami után még a Guild Master még egy utolsó próbálkozást tesz, megkér, hogy ne öld meg, inkább végezz Nostróval.

<--- "Jack of Blades" túlvilági alakja

The Final Battle: Ha mindhárom lélek a helyén van, akkor kitárul a bronz kapu. Ha belépünk rajta, "Archon’s Folly"-ba érkezel. És egy bejátszás közben meglátod Jack of Blades túlvilági képét, akit pedig meg kell ölni. Nem nehéz ellenfél, "Slow Time" kíséretében, amikor a földön van, szétapríthatjuk. Viszont néha felszáll és ekkor a levegőből tűzet okád feléd, amit megfelelő időzítéssel ki lehet kerülni. Általában mindig, amikor másodjára felszáll Minionokat idéz meg.
Így amikor végeztünk vele ismét nagy választás elé kerülünk. A kérdés, felvesszük e a maszkot, amibe Jack of Blades lelke most már örökre be van zárva, avagy végleg megsemmisítjük a maszkkal együtt Jack-et. Akárhogy is döntünk, tovább játszhatunk, ha végignézzük a "Credits"-et.

 

Hozzászólások

Hozzászólások megtekintése

Nincs új bejegyzés.